Tisdag

Efter jag släppt av killarna i skolan så fixa jag med mina sysslor- tvätta, tömde diskmaskinen, marinera kycklingen till kvällen. Efter det åt jag frukost och sen gick jag tillbaka till sängen och sov en timme till.
Sen skulle städerskan in i mitt rum så då åkte jag och hämtade alla matvaror min värdmamma beställt på internet. Det är så skönt att dem beställer på internet så att jag slipper slösa timmar med att gå och leta upp alla matvaror i affären. Jag bara åker dit och betalar, sen kör dem ut kundvagnen som dem förberett och lastar in maten i bilen till mig - skitbra! När jag hade ställt undan allt på sin plats här hemma så mötte jag upp Isabel på Panera och åt lunch.

Nu ska jag snart hämta killarna - blir en väldigt lugn eftermiddag för min del. Dem har läxhjälp som kommer så jag slipper hjälpa dem med läxorna och sen är där inget mer planerat så vi kommer väl leka ute och sen ska jag bara göra middag= awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0