Lördag

Ligger nu i sängen efter en lång och väldigt rolig dag! Gick upp redan vid 7 imorse eftersom jag och Isabelle skulle in till NYC och gå på flea market - antikmarknad!  Vi var inne vid halv 11 tiden pga av att bussen var lite försenad, då åt vi frukost och sen gick vi till marknaden som bara låg nån gata från bussterminalen. Den var väldigt cool marknaden - det fanns en massa vintage kläder och accessoarer och andra grejer. Jag köpte en scarf, ett tiffany halsband och en chanel väska!





Sen gick vi lite på Times Square och kolla i butiker - hitta världens sötaste I love NY t-shirt till min lullebulle hemma i Sverige - hon måste ju också få nån present när jag kommer hem! haha




Vid halv 4 var vi hemma hos mig igen och jag och Isabelle hjälpte till att förbereda inför bbq festen vi skulle ha för min värdpappa som tagit sin masters degree på college. Vid 4 börja gästerna komma och sen blev det lek med barnen (där var typ 10 barn!), grillning, snack och skratt - jättekul!
Vid 8 kom även Madde och Daniel förbi och vid 9 åkte vi och såg Prince of Persia på bio.

Nu är jag helt slut! Ska sova läääänge imorgon!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0