Fredag

Äntligen helg - ja nästan i alla fall, har 2 timmar kvar att jobba. Just nu är tvillingarna på en scoutgrej tills 17.30 och den minsta är på en playdate tills 17 så det blev lite ledig tid för mig! Ska bara hämta den minsta klockan 5 och hämta pizzan sen är jag typ klar! Ska kanske ut och äta med tjejerna ikväll, annars hittar vi väl på nåt annat kul!

Imorgon ska jag och Isabel till NYC där vi ska på en flea market som ligger i Hells Kitchen, det är typ en antikmarknad med vintage kläder och smycken och en massa coola saker, tror jag iaf! Ska bli kul och se vad det finns där! Sen på eftermiddan ska vi fira min värdpappa som precis tagit sin masters degree på college efter 3 års hårt slit, så det blir bbq och lite folk över här - ska bli kul!

På söndag är det inga planer än men det ryktas fint väder så blir kanske stranden eller liknande!

Hoppas ni får en trevlig fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0